آخرین مطالب ارسالی
Last Posts
آهنگ های ویژه
Best Posts
کاشت مو
بهترین سایت کاشت مو با کمترین قیمت
کلینیک زیبایی
وقتی از تبلیغات می ترسیم؟

تبلیغات چیزی است شبیه دامنه گسترده رفتارهای انسانی؛ پیچیده، دشوار و در اکثر موارد غیرقابل پیش بینی!

شرکت‌ ها از تبلیغات چه انتظاری دارند؟ برندسازی و فروش!

سوخت شدن یا هدر رفتن پول نگرانی تمام کسب و کارهایی است که می خواهند بابت تبلیغات هزینه پرداخت کنند، اما نمی توانند به شرکت های تبلیغاتی اعتماد کنند و مطمئن نیستند این هزینه مسیر ترقی کسب و کارشان را باز می کند یا خیر.

چه کنیم که دچار چنین زیانی نشویم؟

نخست باید بدانید که با توجه به نوع کسب و کارتان چه رسانه ای برای تبلیغ مناسب تر است و سپس باید محتوای مناسب با آن را هوشمندانه و با دقت تنظیم کنید.

چند شاه کلید در خصوص تولید صحیح محتوا در اختیارتان می گذاریم تا با خیالی آسوده پول تان را خرج تبلیغات کنید.

۱. نخست این که در طراحی محتوای تبلیغاتی، به طور شفاف به آنچه مشتری به دست می آورد اشاره کنید.

۲. راحتی و آسایش از جمله فاکتورهایی است که محتوای تبلیغاتی شما باید به مشتری القا کند.

۳. به ظاهر کلمات در محتوای نگارشی تان دقت کنید؛ ظاهر کلمات بر ناخودآگاه مخاطب تاثیر می گذارد.

۴. تا جای ممکن محتوا کوتاه و ساده باشد تا برای مخاطب در حداقل زمان قابل ادراک باشد.

۵. اگر می توانید به نام چهره های معروف و البته مرتبط استناد کنید تا محبوبیت بیشتری پیدا کنید.

۶. و در پایان برای تبلیغ محصول تان هر جایی سرک نکشید و پولتان را دور نریزید!

 ارسال در حدود 1 هفته قبل  ادامه مطلب »