آخرین مطالب ارسالی
Last Posts
آهنگ های ویژه
Best Posts
کاشت مو
بهترین سایت کاشت مو با کمترین قیمت
کلینیک زیبایی
«میم‌» هایی که از «نون» شب هم واجب تر است!

همان قدر که انتخاب یک نام مناسب برای فرزندان تازه متولد شده، بخشی از هویت آنها در آینده را تشکیل می دهد، نام برندتان نیز تبدیل به قسمتی از سرنوشت کسب و کارتان خواهد شد.

اگر به دنبال یک شروع صحیح هستید، این کار را با انتخاب صحیح نام برند آغاز کنید.

از آنجایی این مسئله می تواند پیچیده و گیج کننده باشد، هفت اصل مهم در نام گذاری حرفه ای برند (هفت میم) را به طور مختصر به شما آموزش می دهیم

۱. متمایز بودن! 

یک نام غیر کلیشه ای، متفاوت و تازه انتخاب کنید؛ نام های تکراری و کلیشه ای نمی توانند به ذهن مشتریان نفوذ کنند.

۲. محرک بودن! 

اجزای تشکیل دهنده یک اسم مناسب که شامل حروف، آواها و کلیت اسم است باید این قدرت را داشته باشد که در مخاطب یک حرکت ذهنی ایجاد کند. این حرکت منجر به خرید آنی محصول شما می شود.

۳. معمایی بودن! 

یک نام قدرتمند برند باید در ذهن مخاطبان سوال ایجاد کند و او را ترغیب کند یک ارتباط معنایی و مفهومی میان اسم برندتان با محصولات، سرویس ها و خدمات تان در ذهنش بسازد.

۴. مرتبط بودن!

یک اسم مرتبط با برند، افکار خاصی را در ذهن تداعی می کند. این اسم گاهی در ظاهر ارتباطی با محصول ندارد؛ اما شبکه خاصی از معناها را در ذهن فعال می کند که باعث می شود اسم شما تاثیرگذار باشد.

۵. متقاعدکننده بودن! 

نام مناسب برند به تنهایی این قدرت را دارد که مخاطب را به پذیرش محصول شما سوق دهد. یک نام متقاعد کننده سرعت خرید و استفاده از خدمات و محصولات شما را افزایش می دهد.

۶. مهیج بودن! 

تصمیم گیری درباره احساساتی که در مخاطبان شما ایجاد می شود، یک قدم اساسی در فرآیند برندسازی است.

نام برند باید احساساتی که انتظار دارید برندتان به مشتری منتقل کند را در خودش داشته باشد و با نشانه گیری عواطف مشتری او را برانگیخته و هیجان زده کند.

۷. ماندگار بودن!

جاودانگی افسانه نیست!

نام ها به مرور زمان در ذهن انسان ها کمرنگ می شوند؛ اما یک نام قدرتمند مفاهیمی را در ذهن تثبیت می کند که زمان فراموش شدن اسم برند شما را به تاخیر می اندازد.

دوست دارید درباره تکنیک های طراحی نام برند بیشتر بدانید؟

این انیمیشن را تماشا کنید.

https://goo.gl/bT5efc

 ارسال در حدود 2 ماه قبل  ادامه مطلب »