آخرین مطالب ارسالی
Last Posts
آهنگ های ویژه
Best Posts
کاشت مو
بهترین سایت کاشت مو با کمترین قیمت
کلینیک زیبایی
صورتی بودن به هر قیمتی!؟

باور کنید یا نه، اضافه کردن یا نکردن چند قطره جوهر رنگی می تواند غوغایی در شناخت برند، سازمان و محصول شما به پا کند که خوابش را هم نمی دید!

رنگ از جمله ظرایفی است که هنگام برندسازی و تبلیغ، برای برخی کسب‌ و کارها و تصمیم‌گیران به غلط در اولویت آخر قرار دارد!

روان شناسی رنگ ها در برندسازی و تبلیغات ایجاب می کند اگر دانش کافی در مورد تاثیر رنگ ها بر مخاطبان نداریم از یک مشاور و متخصص روان شناسی رنگ مشورت بگیریم.

آیا الزاما تبلیغات همیشه باید رنگی باشد؟

پاسخ به عوامل متعددی بستگی دارد.

استفاده از تصاویر رنگی یا سیاه و سفید به اهداف کسب و کار و تبلیغ شما بستگی دارد.

معمولا عکس های رنگی موثرتر از عکس های سیاه و سفید هستند، اما این بدان معنا نیست که الزاما در هر موردی کاربرد دارند.

استفاده از رنگ ها در تبلیغات، باعث خلق تصاویر ذهنی می شود؛ بنابراین برند شما راحت تر در ذهن مخاطب تان یادآوری می شود.

در واقع رنگ ها نوعی اعتبار به برند شما می بخشند و ناخواسته بخش ناخودآگاه ذهن را نشانه می گیرند، از این روست که استفاده از تبلیغات رنگی به شدت توصیه می شود حتی اگر هزینه آن بیشتر از یک تبلیغ سیاه و سفید باشد.

سیاه و سفید خیال برانگیز! 

همان طور که گفتیم بسته به هدف تان می توانید از تبلیغ رنگی یا سیاه و سفید استفاده کنید.

اگر قصد دارید تبلیغ شما تخیل برانگیز باشد، فضای اسرار آمیزی را ایجاد کند، خالق فکرهای جدید باشد و یا تداعی کننده حال و هوای سنتی باشد.، توصیه یک مشاور کسب و کار حرفه ای به شما این خواهد بود که تبلیغ تان را سیاه و سفید کنید.

ابعاد تبلیغ شما، رسانه ای که از آن برای شناساندن خود استفاده می کنید، جنس محصول و خدمات شما عوامل دیگری هستند که باید در کنار رنگ ها در نظر بگیرید.

فیلیپ یو سایر مدیر عامل «استاچ» می گوید: در قرن بیست و یکم تبیلغات پیچیده بصری به نتیجه ای نخواهد رسید. بنابراین تبلیغ کنندگان به این نتیجه رسیده اند که استفاده بیش از حد و حساب نشده از رنگ ها، نه تنها کمکی به کسب و کارها نمی کند، بلکه باعث می شود تبلیغ و برند ما در ناخوداگاه مشتریان مورد پذیرش قرار نگیرد.

 ارسال در حدود 1 هفته قبل  ادامه مطلب »