آخرین مطالب ارسالی
Last Posts
آهنگ های ویژه
Best Posts
کاشت مو
بهترین سایت کاشت مو با کمترین قیمت
کلینیک زیبایی
تصمیمات بزرگ خرده فروشی های کوچک!

اگر صاحب یک خرده فروشی در دل شهرستانی کوچک بودید، چه قدر محتمل می دید که صاحب شعب متعدد در سطح کشور بشوید؟

قصد دارم داستان Rebranding یا همان تغییر نام یک فروشگاه کوچک در روستایی از رمانی را برایتان بازگو کنم. فروشگاهی که امروز به یک شبکه بزرگ از فروشگاه های زنجیره ای با ۵۰ شعبه تبدیل شده است.

شرکت Annabella بیست سال پس از افتتاح اولین فروشگاه خرده فروشی اش تصمیم گرفت برند منحصر به فرد خود را با یک نام تجاری جدید و با طراحی جدید وارد بازار کند تا هویت جدیدی از نام تجاری اش را به نمایش بگذارد.

قرار بود هویت جدید منعکس کننده نگرش دوستانه و گرم نسبت به مشتریان باشد، بدین منظور اقدام به طراحی بسته بندی انعطاف پذیر، تغییر نام برند و تغییر لیبل روی بسته بندی ها را کرد به Annabella Zilnic (به معنی هر روز آنابل) تغییر نام داد.

Big decisions of small Retail

این نام واضح و نامحدود، ایده سادگی و استفاده روزمره از محصولات را به مشتریان القا می کرد. همچنین برای انتقال احساس طراوت و سبزی لیبل برند به رنگ سبز طراحی شد.

Annabella برای بیشتر دیده شدن در قفسه فروشگاه ها، جنبه بصری محصول که بسته بندی آن بود را تقویت کرد و از یک طراحی مدرن، ساده، در رنگ های روشن استفاده کرد.

طراحی ساده بسته بندی ها نگرش منحصر به فرد، دوستانه و سرگرم کننده این کمپانی را بیشتر در چشم می آورد.

به علاوه برای هر دسته از محصولات یک رنگ خاص اختصاص داده شد تا مشتریان با سهولت بیشتری در فروشگاه به دنبال اجناس مورد نظرشان بگردند.

استراتژی کلی کمپانی بسیار موفق بود و نتایجی همچون ایجاد یک تجربه خرید جدید و لذت بخش برای مصرف کنندگان و افزایش فروش ۳۴ درصدی در طی دوماه پس از تغییر نام برند را برای این کمپانی در پی داشت.

 ارسال در حدود 6 روز قبل  ادامه مطلب »