آخرین مطالب ارسالی
Last Posts
آهنگ های ویژه
Best Posts
کاشت مو
بهترین سایت کاشت مو با کمترین قیمت
کلینیک زیبایی
استثنائاً جلوی این ضرر را نمی گیرم! در باب مقاومتی که صاحبان کسب و کار برای برندسازی مجدد به خرج می دهند!

از قدیم گفته اند جلوی ضرر را از هر جایی که بگیری منفعت است! 

گاهی منفعت را می دانیم ولی از آنجایی که هزینه زیادی برای ضرر پرداخت کرده ایم ول کن معامله اشتباهی که چیده ایم نمی شویم و با اصرار زیاد می خواهیم از آب گل آلودی که بسیار برایش وقت گذاشته ایم ماهی بگیریم.

داستان برندسازی برخی از استارت آپ های امروزی هم از این قائده مستثنا نیست.

از آنجا که به طور طبیعی اکثر کارآفرینان و آغازگران کسب‌ و کار متخصص تبلیغات و برندینگ نیستند، ترجیح می دهند با یک متخصص و مشاور کارها را پیش ببرند.

استفاده استارت آپ ها از مشاور کسب و کار و متخصص در زمینه برندینگ، نشان از پختگی کارآفرینان و صاحبان آن کسب و کار دارد، اما به شرط آنکه بعضی اشتباهات رایج در جریان مشاوره گرفتن رخ ندهد.

– نخست اینکه یک مشاور متبحر کسب و کار به غیر از دانش علمی، باید تجربه عملی کار در این حوزه را داشته باشد تا بتوان به او اعتماد کرد.

صرفا هر کس حرف های زیباتر به خوردمان می دهد متخصص تر نیست؛ پس لازم است در مورد انتخاب مشاور وسواسی عمل کنیم.

– دوم مقاومت بعضی از صاحبان کسب و کار در برابراصلاح و بازسازی پروژه کسب و کارشان است.

برخی از افراد، نام، لوگو، رنگ، و سایر ویژگی‌های برندشان را طوری متعصبانه دوست دارند که حاضر به تغییر آن نیستند!

این در حالی است که اگر عناصر یک برند با هویت کسب و کار و شخصیت برند متناسب نباشد، لازم است هرچه سریع تر تغییر کند، حتی اگر زمان و هزینه زیادی صرف ساختن آن کرده باشیم.

حرکت در سراشیبی تند موفقیت نیاز به تلاش و تمرین زیادی دارد.

اگر نفس نفس زنان به قله نرسیم باید شک کنیم و برگردیم؛ چرا هیچ کسب و کار و برندی بدون تلاش، رنج و استقامت موفقیت های بزرگ کسب نکرده است؟

 ارسال در حدود 2 ماه قبل  ادامه مطلب »